مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اردو‌های راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار دانش آموز خوزستان در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت دانش آموزی از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های مختلف نظام مقدس اسلامی بازدید کرده اند.

 مسعود حمیدی نژاد با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموزان به عنوان نسل‌های آینده با پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور، گفت: تاکنون بیش از ۴ هزار دانش آموز خوزستان در قالب اردو‌های راهیان پیشرفت دانش آموزی از توانمندی‌ها و پیشرفت‌های مختلف نظام مقدس اسلامی بازدید کرده اند.

او با اشاره به تاکید ریاست جمهور مبنی بر راه اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت، گفت: دانش آموزان در این اردو‌ها از نزدیک در مراکز علمی، تحقیقاتی، فناوری و پارک‌های علمی و فناوری و مراکزی که در حوزه‌های مختلف، صنعتی، فرهنگی، و یا هر حوزه‌ای که پیشرفت‌های چشم گیری داشته است، با توضیحات مسوولان با این دستاورد‌ها آشنا و مسیر پیشرفت کشور برای دانش آموزان روشن شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید: اردو‌های راهیان پیشرفت نقش بسزایی در معرفی جلوه‌های پیشرفت و توسعه و معرفی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به دانش آموزان دارد.

آقای حمیدی نژاد با بیان اینکه بنابر پیش بینی‌ها و تا پایان سال بیش از یکصد هزار دانش آموز خوزستانی در اردو‌های راهیان پیشرفت حضور خواهند یافت، گفت: ایجاد روحیه نشاط و دلبستگی به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و امید افزایی در بین نسل نوجوان و جوان از جمله اهداف این اردو‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.