معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جمع معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان از کمبود بیش از ۶۰ هزار معاون پرورشی در سطح کشور خبر داد.

آقای باقرزاده در جمع معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ابعاد مختلف تربیت گفت: تربیت یک فرآیند مستمر است که در این بین معاونین پرورشی به عنوان تنظیم گر این فرآیند شناخته می شوند.

او  با تاکید بر اینکه موانع تربیتی را دائماً باید مطالعه کنیم ، ادامه داد: افزایش بصیرت دانش آموزان و اعطای اختیار عمل به آنان به عنوان نسل آینده ساز کشور یک ضرورت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از کمبود بیش از ۶۰ هزار معاون پرورشی در کشور خبرداد و گفت: توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس به عنوان یک اولویت است که در این زمینه دوره های تخصصی ۱۶ ساعته با محور های مختلفی در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.

آقای باقر زاده با اشاره به لزوم هماهنگی بین همه معاونت های آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف، گفت: تقویت نومعلمان دانشگاه فرهنگیان به عنوان معلمان آینده کشور یکی برنامه هایی است که روند اجرایی آن آغاز شده است.

به گفته او معاونین پرورشی در ۴۸ هزار مدرسه کشور فعالیت دارند.

او با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی در استان خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: اردوهای راهیان پیشرفت در جهت آشنایی دانش آموزان با پیشرفت های کشور در استان خوزستان برگزار می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.