نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خدمت به مردم را مهمترین وظیفه‌ای دانست که بر عهده مسئولین است و گفت : مسئولین نباید جوانان را فراموش کنند.

آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در آیین معارفه استاندار کرمانشاه که امروز (اول دی) با حضور وزیر کشور برگزار شد، خدمت کردن به مردم را مهمترین وظیفه مسئولین دانست که امام علی (ع) در دعای کمیل و امام خمینی (ره) در وصیتنامه خود بر آن تاکید داشتند و گفت : امام راحل خدمت کردن را بعد از واجبات، مهمترین و بالاترین موضوع دانستند.

وی افزود: آنچه در نهایت برای افراد می‌ماند پست و مقام نیست، بلکه خدمتی است که برای مردم انجام می‌شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه از دولت سیزدهم که رئیس جمهور آن طی ۴۰ سال امتحان خود را پس داده و صادقانه در پست‌های مختلف خدمت کرده توقع خدمت بیشتری می‌رود، یادآور شد: مهمهترین چیزی که این دولت باید به آن توجه کند، فراموش نکردن جوانان و توجه به مسائل آن‌ها است.

آیت‌الله علما مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان را مهمترین دغدغه‌های آن‌ها برشمرد که باید مد نظر قرار گیرد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مدام بر لزوم امید دادن به جوانان تاکید دارند که برای تحقق آن باید اقدامات و زیرساخت‌هایی نیز فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از خدمات استاندار پیشین کرمانشاه گفت: آقای امیری‌مقدم تا جایی‌که می‌توانست برای کرمانشاه کار‌های ریشه‌ای و اساسی انجام داد و اکنون این بار بر دوش استاندار جدید خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه از استاندار کرمانشاه خواست حتما احتیاجات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های استان را در نظر بگیرد و بر اساس آن برای توسعه استان کار‌های اساسی انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.