معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: عمران و توسعه شهری توسط نهاد‌های مستقل همچون شهرداری‌ها و شورا‌ها به امنیت اجتماعی جامعه کمک می‌کند.

مهدی جمالی نژاد در آیین بهره برداری از استخر سرپوشیده شهر ملاثانی مرکز شهرستان باوی با بیان اینکه نقش نهاد‌های مستقل در امنیت اجتماعی تبیین نشد، گفت: اگر نهاد‌های اجتماعی و عمرانی با عشق و تعصب کار کنند حس تعلق مردم به شهر خود بیشتر، همدلی و وفاق بین شهروندان افزایش و با رشد سرمایه اجتماعی، امنیت اجتماعی و امنیت ملی تامین می‌شود.

او با اشاره به  اینکه اختلاف، دودستگی و تغییرات سریع مدیریتی روند عمرانی شهر‌ها را کُند و در برخی جا‌ها متوقف می‌کند، گفت: تا زمانی که وفاق و همبستگی در تحقق مطالبات باشد و مدیران شهری و استانی در راستای تحقق مطالبات مردم پای کار بوده و خدمت بی‌منت داشته داشته باشند، مردم دلبسته به نظام و در صحنه خواهند بود.

معاون وزیر کشور ادامه داد: هرچه کار و تلاش کنیم میزان رضایت مندی، نشاط و شادمانی بین مردم بیشتر می‌شود از این رو وزارت کشور همه توان خود را برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای افزایش رضایت مندی به کار خواهد بست.

جمالی نژاد می‌گوید:  تهدید‌ها و ناامنی‌های اخیر نه تنها کار‌های عمرانی را متوقف نکرد بلکه کُند هم نیز نشد و این یک دستاورد مهم برای کشور در شرایط سخت است.

به گفته او، در هفته دولت امسال، ۱۵ هزار پروژه در سطح کشور با اعتباری بالع بر ۱۴۰هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و کار اجرایی ۲ هزار پروژه با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان شروع شد.

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشورگفت:  دشمن تلاش کرد پیشرفت و توسعه را با ایجاد ناامنی و اغتشاش مختل و متوقف کند، ولی در این هدف خباثت آمیز شکست خورد.

 برای ساخت و تجهیز استخر سرپوشیده شهر ملاثانی توسط شهرداری این شهر، بیش از ۹۱میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان باوی با مرکزیت شهر ملاثانی حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. مرکز این شهرستان، ۲۵کیلومتری شمال اهواز واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.