مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : ارائه خدمات درمانی به بیماران کرمانشاهی ارتقا می‌یابد.

رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : این تفاهم‌نامه موانع اداری و اجرایی برای ارائه و ارتقا خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان در مراکز درمانی را از سر راه بر می‌دارد.

وی افزود: از اولویت‌های مهم بیمه سلامت کرمانشاه ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران و همچنین استفاده بهینه از از امکانات و سیستم‌های موجود در مراکز خدمات تخصصی در این استان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت انعقاد این تفاهم نامه مشترک، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ارائه دهنده خدمات درمانی، دارویی و تشخیصی به بیماران است و این سازمان نیز خریدار این خدمت‌ها است.

تحویلیان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه تیم‌های مشترک تخصصی و کارگروه‌های کوچک‌تر و تخصصی در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای رفع موانع اداری و اجرایی تشکیل و مستقر می‌شوند.

وی افزود: این تیم مشترک بسته به نوع بیماری، نوع عمل جراحی و نوع پزشک متخصص فرآیند‌های از جمله تجویز ام. آی. آر، سونوگرافی، سی. تی. اسکن، تجویز دارو‌های خاص، اعمال جراحی، تعداد روز و تخت روز بستری و هزینه‌های بیمار، نوع خدمات دریافتی را با جزئیات کامل در پرونده بیمارستان ثبت می‌کنند.

تحویلیان تصریح کرد: همه این اقدامات در کمترین زمان ممکن در جهت ارتقا کیفیت خدمات و بازبینی و اخذ تصمیمات جدید در روند درمان بیماران صورت می‌گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.