گروه‌های فلسطینی ضمن محکوم کردن جنایت ترور ناصر ابوحمید، تاکید کردند رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی بابت این جنایت پرداخت خواهد کرد.

گروه‌های فلسطینی جنایت ترور ناصر ابوحمید در زندان‌های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند و این رژیم را مسئول کامل شهادت وی و عواقب آن دانستند و تاکید کردند رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی بابت این جنایت پرداخت خواهد کرد.

پس از اعلام خبر شهادت اسیر ناصر ابو حمید در زندان‌های رژیم اشغالگر، موجی از خشم و غضب مناطق مختلف نوار غزه را در بر گرفت. نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطینی این جنایت جدید را که به کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود، محکوم و تاکید کردند در برابر این جنایت ساکت نخواهند نشست.

«طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این خصوص گفت: مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر را مسئول کامل شهادت اسیر ناصر ابوحمید می‌داند و تاکید می‌کند رژیم صهیونیستی نخواهد توانست از مسئله اسرا بهره برداری کند و ملت فلسطین به مقاومت و جهاد تا آزادی اسرا ادامه خواهد داد و مسئله اسرا اولویت بالایی برای فلسطینیان دارد.

«زکی دبابش» هماهنگ کننده کمیته اسرا در نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین نیز واکنش نشان داده و گفت: برنامه‌ای ملی برای حمایت از اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر تهیه و اعلام خواهد شد. مقاومت فلسطین سناریو‌های مختلفی علیه رژیم اشغالگر و سازمان زندان‌های این رژیم در اختیار دارد.

«اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش حماس تاکید کرد مسئله اسرا در صدر اولویت‌های حماس و مقاومت فلسطین قرار دارد و تا زمانی که اسرا آزاد نشوند، خیال مقاومت راحت نمی‌شود. این جنایت علیه ناصر ابو حمید بی پاسخ نخواهد ماند. زمان آزادی نزدیک است و رژیم اشغالگر وادار خواهد شد شروط مقاومت را بپذیرد.

پیام مقاومت غزه این است که رژیم اشغالگر باید تاوان سنگینی بابت جنایت ترور ناصر ابوحمید پرداخت کند و خواستار قیام واقعی اسرا در زندان‌ها و لغو همه اقدامات نژادپرستانه عمدی علیه آنهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار