هواداری که با پوشیدن لباس هر تیمی باعث شکست آن تیم می شد، با لباس فرانسه در استادیوم لوسیل حاضر شد.

یکی از هزاران حواشی پیرامون رقابت‌های جام جهانی، حضور یک هوادار به نام محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی بود که به طرز عجیبی در فضای مجازی برای خود اسم و رسمی دست و پا کرد.

این هوادار عمانی در طول برگزاری مسابقات جام جهانی با لباس هر تیمی که به ورزشگاه رفت، آن تیم بازنده زمین مسابقه را ترک کرد.

ماجومبا در بازی افتتاحیه برای حمایت از قطر راهی ورزشگاه شد و در دیدار آرژانتین و عربستان نیز از آلبی سلسته حمایت کرد که هر دو تیم شکست خوردند.

او در بازی پرتغال و کره جنوبی با لباس یاران رونالدو راهی ورزشگاه شد که پرتغال بازی را باخت و در دیدار کره جنوبی و برزیل نیز لباس نماینده آسیا را پوشید که این تیم نیز شکست خورد.

او در مرحله یک چهارم نهایی از هلند، اسپانیا، پرتغال و برزیل حمایت کرد که تمامی این تیم‌ها شکست خوردند. در دیدار نیمه نهایی میان آرژانتین و کرواسی نیز با پوشیدن لباس مودریچ، طرفدار کروات‌ها بود که آن‌ها نیز بازی را واگذار کردند.

این سلسه اتفاقات باعث شد تا هواداران مراکش برای بازی نیمه نهایی، ماجومبا را مجبور کنند تا لباس فرانسه را بپوشد و او برخلاف میل باطنی خود، با لباس خروس‌ها راهی ورزشگاه شد که این بار تیم او برنده شد.

نکته عجیب این است که ماجومبا برای بازی فینال، با انتخاب خود لباس فرانسه را پوشید و فرانسه ۳(۴)- ۳(۲) قهرمانی را به آرژانتین واگذار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
یاد سق سیاه افتادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
نحسی یک واقعیت بزرگه من خودم ده سال گرفتارنحسی بودم وبه این قضیه اعتقاد دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هوادار نحسی که با حضور خودش باعث شکست فرانسه شد، کسی نیست بجز مکرون شوم و منحوس.