تجاری سازی ایده‌های خلاق شرکت‌های دانش بنیان

استاندار بوشهر گفت: تجاری سازی ایده‌های خلاقانه و تولید ثروت از طریق شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های استان در سال جاری است.

استاندار بوشهر در بازدید از پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور استان با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و مدیریت استان در حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به تاثیرگذاری مجموعه‌های دانش بنیان در اقتصاد و اشتغالزایی افزود: در هر حوزه‌ای که شرکت‌های دانش بنیان و فناور ورود کرده‌اند به نتایج ارزشمندی رسیده‌ایم و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی با استفاده از خلاقیت این مجموعه‌ها هستیم.

استاندار بوشهر گفت: در حوزه پرورش آبزیان، استفاده از شیوه‌های دانش بنیان و فناور موجبات افزایش چند برابری تولید و همچنین ایجاد اشتغال پایدار شده است.

محمدی زاده استاندار بوشهر  خواستار مهندسی معکوس طرح‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش بنیان شد و افزود: حمایت لازم را از جوانان خلاق و فناور و کارآفرین انجام می‌دهیم.

احمد محمدی زاده بیان کرد: ورود جوانان فناور به حوزه تولید و صنعت با همکاری پارک علم و فناوری، مدیریت استان و شرکت‌های دانش بنیان، تسهیل می‌شود و برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام داده‌ایم.

محمدی زاده از واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان بوشهر خبر داد و افزود: تسطیح و زیرسازی اراضی پارک علم و فناوری خلیج فارس تا پایان سال انجام و عملیات واگذاری آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به حوزه تولیدی و صنعتی و همچنین واگذاری زمین و تسطیح و زیرسازی اراضی مورد نیاز این شرکت‌ها، اقدامات عملی مدیریت استان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.