معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نقش اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، بسیج ظرفیت‌های نهادها و سازمانهای کشور برای عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

اکبر پورات، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکشنبه ۲۰ آذر در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد که در دولت سیزدهم و در پرتو سند تحول مردمی و سند دانش بنیان آموزش و پرورش، اتفاقات مهم و جهادی صورت پذیرفته که یکی از این برنامه‌ها اجرای عدالت تربیتی و نصیب آموزشی در همه مناطق محروم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهاد مردمی و تربیتی در همه جای استان و کشور حضوری فعال دارد و در بین خانواده‌ها نیز افرادی حضور دارند که با آموزش و پرورش مرتبط هستند و در همین راستا این قرارگاه شکل گرفته تا بتواند در زمینه کمبودها به آموزش و پرورش کمک رسانی کند.

او خاطرنشان کرد: نقش اصلی این قرارگاه نیازسنجی، امکان سنجی و تسهیل گری مدیریت درون آموزش و پرورش و بسیج ظرفیت‌های سایر نهادها و سازمانهای کشور برای عدالت تربیتی در مناطق محروم و کم برخوردار است.

پورات اضافه کرد: کار در حوزه تعلیم و تربیت به علت گستردگی از عهده یک دستگاه برنمی‌آید و بر همین اساس نیازمند همراهی و همدلی همه دستگاه ها در این حوزه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: ما باید در این دولت مردمی گام های مهمی برای تحقق عدالت تربیتی برداریم و کارنامه روشنی در محرومیت زدایی تربیتی داشته باشیم، که هم اکنون این رویکرد با جدیت در مجموعه های آموزشی استان بوشهر وجود دارد و گام های موثری برداشته شده است.

او در پایان به اجرای طرح راهیان پیشرفت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این طرح آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان، اساتید و دانشجویان، معلمین و دانش آموزان را در قالب بازدید از دستاوردهای علمی، اقتصادی، صنعتی و زیرساختی استان بوشهر که در انقلاب اسلامی به دست آمده نظیر نیروگاه اتمی، پارس جنوبی، صدرا و... مد نظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.