استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه فعالیت‌های دانش بنیان گفت: مدیریت استان بوشهر در حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر بعد از ظهر شنبه در بازدید از پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور استان با اشاره به نامگذاری امسال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و مدیریت استان در حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش بنیان اهتمام جدی دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأثیرگذاری مجموعه‌های دانش بنیان در اقتصاد و اشتغالزایی افزود: در هر حوزه‌ای که شرکت‌های دانش بنیان و فناور ورود کرده‌اند به نتایج ارزشمندی رسیده‌ایم و شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی با استفاده از خلاقیت این مجموعه‌ها هستیم.

او خاطر نشان کرد: در حوزه پرورش آبزیان، استفاده از شیوه‌های دانش بنیان و فناور موجبات افزایش چند برابری تولید و همچنین ایجاد اشتغال پایدار شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: تجاری سازی ایده‌های خلاقانه و تولید ثروت از طریق شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های استان در سال جاری است که شاهد ورود جدی این شرکت‌ها هستیم.

استاندار بوشهر خواستار مهندسی معکوس پروژه‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی توسط شرکت‌های دانش بنیان شد و تصریح کرد: حمایت لازم را از جوانان خلاق و فناور و کارآفرین انجام می‌دهیم.

او با بیان اینکه ورود جوانان فناور به حوزه تولید و صنعت با همکاری پارک علم و فناوری، مدیریت استان و شرکت‌های دانش بنیان، تسهیل می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم را در این راستا انجام داده‌ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه به شرکت‌های دانش بنیان و فناور در استان بوشهر زمین واگذار می‌شود، افزود: تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال انجام و عملیات واگذاری آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر یادآور شد: ورود شرکت‌های دانش بنیان و فناور به حوزه تولیدی و صنعتی و همچنین واگذاری زمین و تسطیح و زیرسازی اراضی مورد نیاز این شرکت‌ها، اقدامات عملی مدیریت استان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.