شهردار شهرکرد اظهار داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک در شهرکرد است.

محمدحسین واحدیان در آیین تجلیل از رانندگان سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: ترافیک از دغدغه‌های مهم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد.

وی افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل معضل ترافیک در شهرکرد است و در این راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد در دستور کار شهرداری است.


بیشتر بخوانید


شهردار شهرکرد ادامه داد: جانمایی و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس با توجه به شرایط آب و هوایی شهرکرد در اولویت شهرداری است و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس که جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود از برنامه‌های شهرداری در سال ۱۴۰۲ است.

واحدیان تاکید کرد: مسیر‌های حمل و نقل عمومی شهر نیازمند بازنگری است و برای مناسب‌سازی خطوط ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی در حال انجام است.

وی اظهار داشت: رانندگان اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به دلیل تماس مستقیم با شهروندان، نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی برای شهروندان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار