سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های مختلف ورزشی، زیرساخت، راه‌های ارتباطی و... به شهر فرادنبه اختصاص یافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در نشست شورای اداری این شهرستان که در شهر فرادنبه برگزار شد گفت: افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های مختلف ورزشی، زیرساخت، راه‌های ارتباطی و... برای شهر فرادنبه مصوب شده است که امید است با صرف این اعتبارات شاهد تحولات خوبی در این شهر باشیم.

فتاح کرمی با بیان اینکه خوشبختانه استان چهارمحال و بختیاری از رتبه دوم بیکاری در رتبه چهاردهم قرار گرفت، گفت: باید سرمایه‌گذاری و اشتغال را بومی سازی کرد و امروز استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از به کارگیری ظرفیت دولتی مهمتر است.


بیشتر بخوانید


کرمی با اشاره به تقویت بازارچه‌های صنایع دستی اظهار کرد: بهترین کیفیت رنگ و مواد در قالی فرادنبه است و نباید از کنار این ظرفیت به سادگی گذشت و باید به اصالت فرش فرادنبه در ایران بازگشت.

وی در ادامه با اشاره به اعتباراتی که سال جاری برای فرهنگسرای شهر فرادنبه در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم که فرهنگسرای شهر فرادنبه هر چه سریع‌تر به بهره برداری برسد.

فرماندار بروجن با اشاره به طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه شهر فرادنبه گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی برای این طرح تخصیص داده شده است.

فتاح کرمی افزود: ۲۵ میلیارد اعتبار برای این تصفیه خانه در نظر گرفته شده است که ۱۴ میلیارد آن تخصیص یافته و از این میزان ۱۲ میلیارد آن نقد و دو میلیارد آن نیز به صورت اسناد قابل عرضه در فرابورس است.

کرمی با بیان این که پروژه مسیر ورودی شهر فرادنبه به سرعت در حال انجام است، گفت: این پروژه طی چند ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در بحث زیرساخت‌های شهرک صنعتی فرادنبه در سال جاری، گفت: در حوزه استخر شنای شهر فرادنبه نیز حدود دو میلیارد تملک و چهار میلیارد نیز اعتبارات سفر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه جوانی جمعیت تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار