همایش یک روزه خبرنگاران آزاد صداوسیما با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در سالن همایش این مرکز برگزار شد.

مهدی سلطانی معاون خبر صداوسیمای مرکز یزد دراین آئین گفت: حدود ۴۰ خبرنگار آزاد با صداوسیمای مرکز یزد همکاری دارند که ماهانه بیش از ۵۰۰ خبر تولید می‌کنند.

او افزود: در این نشست خبرنگاران مشکلات و مسائل ودغدغه‌های خود و شهرستان‌ها را در حوزه ارتقاء تجهیزات، راه انداری دفاتر خبری و... با مدیرکل جدید صداوسیما در میان گذاشتند.

سلطانی بیان داشت: این خبرنگاران افرادی هستند که حمایت آنان به عهده مسئولان شهرستان‌ها است و با پشتوانه آنان اخبار شهرستان را پوشش می‌دهند و صداوسیما نیز آن را پخش می‌کند.

او گفت: مسئولان شهرستان‌ها به طور جد باید برای ارتقاء اخبار شهرستان با خبرنگاران صداوسیما همراه باشند که دراین زمینه کوتاهی‌هایی نیز صورت گرفته است که امیدواریم مسئولان با برنامه ریزی و حمایت این مشکلات را حل کنند.

سلطانی تصریح کرد: در این همایش در مورد شیوه‌های کار و تبیین مسائل شهرستانها، مشکلات، ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های مناطق که باید اطلاع رسانی شود، نیزبحث و تبادل نظر شد.

معاون خبر صداوسیمای استان افزود: خبرنگاران شهرستان‌ها ظرفیت بزرگی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان‌ها هستند که با حمایت و همراهی مسئولان این مهم محقق می‌شود و خبرنگاران نیز در این رسالت مهم کوتاهی نمی‌کنند.

او گفت: برگزاری دوره آموزش تصویربرداری و زیبایی شناسی از سوی حجت الاسلام کشفی معاون صداوسیمای مرکز یزد و تجلیل از خبرنگاران برتر شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های همایش یک روزه خبرنگاران آزاد صداوسیمای مرکز یزد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار