برگزاری ششمین جلسه هماهنگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کلان منطقه ۹ در تربت جام

رئیس شورای کلان منطقه ۹ آمایشی کشور گفت:در ششمین جلسه هماهنگی با محوریت مباحث بهداشتی، درمانی، دارو آموزش، توسعه و دانشجویی از نقطه نظرات جمع استفاده خواهیم کرد.

محمد علی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و رئیس دانشگاه قطب ۹ آمایشی کشور  گفت:بازتاب این جلسات و برنامه‌های مطرح شده با هدف ارتقاء دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم موثر و تاثیر گذار است.

او افزود:به لحاظ طرح مطالب، بررسی مسائل و چالش‌ها و موضوعات جمع بندی شده پیگیری‌های لازم انجام و انعکاس خوبی در سطح منطقه و کشور دارد.

محمد محمدی رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ششمین جلسه هماهنگی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کلان منطقه ۹  ۲۴ آذر ماه امسال با حضور رئیس شورای کلان منطقه ۹ آمایشی ،روسای دانشگاهها و دانشکده های مشهد،بجنورد،بیرجند،سبزوار،گناباد،نیشابور،تربت حیدریه و اسفراین و با حضور دبیران کارگروه های تخصصی برگزار شد.

او افزود:هماهنگی اقدامات در راستای حل مشکلات حوزه سلامت ،گزارش کار گروههای تخصصی بهداشت و درمان و تبادل نظر در زمینه مدیریت ها از جمله اهداف برگزاری این نشست می باشد.

حسین جمشیدی فرماندار تربت‌ جام هم در این جلسه گفت:باید با رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان زمینه سازی خدمات بهتر در حوزه سلامت شهرستان های تربت جام و صالح آباد فراهم شود.

او افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان با پیگیری و رایزنی از طریق استانداری آمادگی هر گونه همیاری و همکاری با مجموعه بهداشت و درمان منطقه را دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.