رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای چهارخطه سازی جاده دهدشت به خیرآباد اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان با اشاره به اخذ مجوز طرح ملی چهار خطه شدن جاده دهدشت به خیرآباد، گفت: کهگیلویه سالانه شاهد تصادفات مرگباری در این مسیر است که با پیگیری‌های نماینده مردم کهگیلویه و مجموعه استانداری، اجرای این بزرگراه به زودی آغاز می شود.
 
علی شهابی نسب اعتبار این طرح را ۶۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار مصوب شده از محل اعتبارات ملی  و استانی تخصیص داده شده است.
 
وی بیان کرد: اداره راه و شهرسازی استان باید برای برگزاری مناقصه این طرح از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام و تا پایان سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کند.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان هم با اشاره به جاده ارتباطی فارس، کهگیلویه، خوزستان، ادامه داد: این طرح از منطقه پل بریم، باشت، چرام، دهدشت، قلعه دختر، قلعه رئیسی، دیشموک و باغملک در خوزستان می‌گذرد و در حال حاضر فعال است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای این طرح پرداخت شده، گفت: مبلغ ۶۴ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تخصیص داده شده است.
 
شهابی نسب اجرای این طرح ها در کهگیلویه را گامی بزرگ خواند و اضافه کرد: طی دو تا سه سال آینده تحولات خوبی در این شهرستان رخ می دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.