‌بعد از عملیات بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده ‌شیراز عوامل این بمب‌گذاری دستگیر شدند و اکنون ‌‌عوامل این بمب‌گذاری جزئیات جدیدی از پشت پرده این عملیات را در اعترافات خود اعلام کردند.

بعد از عملیات بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده ‌شیراز ‌در شب حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه استان فارس، عوامل این بمب‌گذاری دستگیر شدند حالا عوامل این بمب‌گذاری جزئیات جدیدی از پشت پرده این عملیات را در اعترافات خود اعلام کردند و تروریست‌ها قصد داشتند همزمان با اغتشاشات در یک نقطه شهر بمبی را منفجر کنند.

خانم دنا به عنوان مسئول تبلیغات و تست عملیات در اعترافات خود گفت: در روزهای نخست اعتراضات در منزل یکی از دوستان جمع شدیم و مقرر شد در یک نقطه شهر بمبی را منفجر کنیم و قرار بود این بمب از راه دور ‌منفجر شود تا شهر به هم بریزد.‌ هیچگاه فکر نمی‌کردم بازداشت شویم. فکر می‌کردیم امنیت بالایی داریم و می‌توانیم فرار کنیم.

اشراق به عنوان سرتیم این گروه تروریستی و مسئول عملیات نیز گفت: برای این عملیات مواد منفجره را تهیه کردم و همه چیز را برای انجام عملیات مهم فراهم کرده بودیم. قرار بود انفجار مهمی داشته باشیم که بازداشت شدیم.

ارسلان به عنوان یکی دیگر از اعضای این گروه تروریستی و بمب‌گذار اصلی نیز ‌گفت: وقتی بمب آماده شد در داخل ماشین من گذاشتند و بعد از تهیه بنزین، قرار شد به عنوان زباله‌گرد برای اینکه مامو‌ران به من شک نکنند محموله را در کیسه‌ای گذاشتم و به سمت میدان احسان ‌حرکت کردم. از میدان احسان وارد معالی‌آباد شدم که یک بسیجی جلوی من را گرفت و گفت در داخل پلاستیک چی داری که بلافاصله دستگیر شدم. عقلم درگیر نبود و احساساتی عمل کردم.

احسان از طراحان عملیات بمب‌‌گذا‌ری نیز درباره علت انتخاب میدان احسان و معالی‌آباد برای بمب‌گذاری نیز گفت: به علت اینکه این میدان بیشترین دوربین را دارد و ‌در روبه‌روی استانداری قرار داد اخبارش بیشتر منتشر می‌شد.

گوشه ای از اعترافات متهمان از نظر خوانندگان می‌گذرد:

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کودن ها این بمب ها رو باید سر دشمنان پیشرفت ایران خراب کنید که نابودی کشور ایران رو میخوان ولی نه رو سر پایتخت فرهنگی ایران و خواهر و برادرهای ایرانی تون! لیدرهاشون ارزهای دیجیتالی برای این قتل ها و خرابکاری ها دریافت می کنن. ارزهای دیحیتالی باید بیشتر کنترل بشه برای کی و کجا مصرف می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بسیجی رهروی راه تک تک شهداهستن راه حاج قاسم هاراادامه میدهندمسولان باپول کشورزندگی لاکچری برپاه کردن نه بسیجی هاوووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
چرا صورتهاشون پوشیدین ومات کردین با اسم ورسم وفامیلی وچهره بگین کیها بودن چکاره بودن اگه درسته چرا نشونشون نمیدین اینا میخواستن عده ای را به خاک وخون بکشن وصدرصد مجازاتشون هم اعدام هستش پس چراچهرشونو میپوشونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
با ارزپاچی هایی که در دولتهای قبل اتفاق افتاد شیکه ای از نورچشمی ها و شرکتها وافراد ی تحت عنوان تاجر و وارد کننده- دانشجو و خانواده آنها و.....ارزهای 3200 تومنی در اختیارشون قرار گرفت تا در چنین روزهایی ازشون بهره برداری بشه بخصوص در زمینه های اقتصادی و تولید اخبار و شایعات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
این زنیکه جانی مزدور که تا قبل از دیتگیری پاچه پاره بی حجاب بوده چرا باچادر بازجوئیش میکنید وچرا چشماش میبندید بذاریدهمه این جانیان وطنی خودفروخته را بشناسند بله اگه انقد قوه قضائیه روپوشونی نمیکرد بعدش مردم عامی برا اینا دل نمیسوزوندن
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۲۰:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سپاه قلب امنیت کشور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
خاک بر سرشون که مثل آب خوردن آدم میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بی غیرت ها را اعدام کنید تا درس عبرتی باشد برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
خائن به مردم وکشور اعدام باید گردد
البته اگه به بعضی وطن فروشی برنمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
چادر حرمت داره سر این افراد نجس نباید گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
بمب ها را در داخل شکمشون بذارید وسط میدون منفجر کنید
اینها را اعدام کنید و بترکونید بهتر از این است که زن و بچه مردم بی گناه ترور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
چرا سر این بمب گذار چادر گذاشتید یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۱۱:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اگه احساسداشتی با جون مردم بازی نمیکردی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
چرا قوه قضاییه دقت نمیکنه؟ چرا باید سر یک جنایتکار که در حالت عادی چیزی سر نمیکنه چادر سر کنند؟ اینجوری بی احترامی به بانوان محجبه هستش. بعد شما انتظار دارید حجاب ارزش باشه در جامعه؟
-
علی
۰۸:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اینها را بدید افسادطلب ها ببینیم در موردشون چه حکمی میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سلام اعترافات را ازشون بگیرند و بعد بزارنشون تو قفس با بنزین زنده زنده بسوزانندشان تا زغال بشن اینها آمده بودند کاری بکنند که خون ملت بیگناه را بریزند اعدام کم است با بنزین زنده زنده بسوزانید فیلمش را هم بزارید تا ببینیم جنایتکاران باید سوزانده شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اگرسپاه نبود کشور هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
حسنم
۱۸:۰۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
آره والا دم سپاه گرم
آخرین اخبار