رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اهمیت بهره‌مندی از دانش هوش مصنوعی در فرآیندسازی، فرآیند نویسی و اجرای آن به‌عنوان حرکتی روبه‌جلو تأکید کرد.

احمد جوانمرد در دومین جشنواره تعالی کیفیت نظام سلامت مقوله تعالی و بهبود فرآیند‌ها را از اجزای اصلی تعالی سازمانی برشمرد که با اصلاح هر فرایند، بخش قابل‌توجهی از مسائل و مشکلات در حوزه خدمت‌رسانی سازمان مرتفع می‌شود.

وی با بیان این که فرایند‌های سازمانی متناسب با نیاز‌های سازمان و برای ارائه خدمت تنظیم می‌شود، اظهار کرد: با تلاش در مسیر تسهیل، مشخص‌تر کردن، اثربخش‌تر و کارآمدسازی فرآیندها، به بهبود در زمینه ارائه خدمت دست می‌یابیم.

وی دانش‌بنیان کردن فرایند‌ها را گامی در راستای بهبود روند ارائه خدمت و پیشبرد اهداف دانست و افزود: فرایند‌ها باید به‌طور مستمر و منظم مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد تا به سمت تعالی پیش برویم و اقدامات را بهبود ببخشیم.

رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت استفاده از فرایند هوشمند و بهره‌گیری از هوش مصنوعی در فرایند سازی، فرایند نویسی و اجرایی کردن آن را موجب دستیابی به تعالی سازمانی خواند و بر تلاش در این زمینه تأکید کرد.

جوانمرد با قدردانی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس برگزاری این جشنواره گفت: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده در وزارت بهداشت و همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، پس از بررسی اولویت‌ها و فرایند‌ها و مبانی سازمانی، امیدواریم در سال آینده این‌چنین جشنواره‌ای با ابعاد گسترده‌تری در سطح کشور برگزار شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار