قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد قم با اشاره به باخت خانگی روز گذشته تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر گفت: بعد از این باخت کادر فنی و بازیکنان تیم جریمه پنج درصدی شدند و تمرینات تیم نیز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

 روزبه بروفه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتسال آنا صنعت قم گفت: بعد از تدارکات بسیار خوبی که در نیم فصل برای این تیم دیدیم و کاملا شرایط را تغییر دادیم انتظارمان این بود که پیروزی‌های تیم تداوم داشته باشد.

او گفت: با توجه به این نتیجه بسیار ضعیفی که ثبت شد، تمرینات تیم تا اطلاع بعدی تعطیل است و تمام کادر و اعضای تیم هم به میزان پنج درصد از مبلغ قراردادشان کسر می‌شود.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی آناصنعت پاسارگاد در خصوص وضعیت آینده تیم بیان کرد: جلسه هیات مدیره بعد از این بازی در تهران تشکیل می‌شود و موضوع ادامه فصل و شرایطی که تیم دارد حتما در جلسه بررسی می‌شود و بعد از آن تصمیم می‌گیریم که چگونه تمرینات را شروع کنیم.

دیدار تیم‌های آنا صنعت قم و فولاد زرند ایرانیان از چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و با نتیجه پنج بر ۲ به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

آناصنعت قم با این شکست در جدول رده بندی مسابقات با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و فولاد زرند نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

برچسب ها: فوتسال ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.