رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حمل‌ونقل عمومی، یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و معیار سنجش کیفیت خدمات شهری در کلانشهرها است.

حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در آغاز شصت‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ۲۳ آذرماه، سالروز حمله عوامل رژیم شاهنشاهی به کارکنان و حاضران در بیمارستان امام‌رضا (ع)، گفت: در این روز، نیرو‌های رژیم با بالارفتن از نرده‌های بیمارستان، وارد محوطه شدند و کارمندان و افراد حاضر در بیمارستان را مضروب و شهید کردند.

او افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط ۳ قطارشهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) به میدان شهداست که باید با جدیت از سوی شهرداری دنبال شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حمل‌ونقل عمومی، یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه و معیار سنجش کیفیت خدمات شهری در کلانشهرهاست، اهتمام سیاست‌گذاران در حوزه توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل، امروز به یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد تبدیل شده است.

موحدیان با بیان اینکه در شهر مشهد طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای گسترش حمل‌ونقل عمومی صورت گرفته است، بیان کرد: در عین حال تا رسیدن به نطقه مطلوب فاصله داریم و پروژه‌های نیمه‌تمام، هرچه زودتر باید به بهره‌برداری برسند.

او ضمن ابراز خرسندی از افتتاح پارکینگ «هشت‌آباد»، در هفته حمل‌ونقل که در نزدیکی حرم مطهر رضوی، فضای پارک مناسبی را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم برای شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل، خط ۳ قطارشهری و اتصال پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) به میدان شهداست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.