مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)در سالن سیف زرند برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی مطلق کارشناس مسائل مذهبی حوزه علمیه و دانشگاه قم گفت: خداوند هر چه به حضرت زهرا سلام الله داده ولو کم باشد، اما بابرکت و خیر کثیر است.

او افزود:یکی از بهترین اوقات ذکر صبح و شب است که همین ساعات دعا هم به اجابت نزدیکتر است.

او گفت: امام خمینی می فرمایند این سوره به ظاهر کوچک کوثر، خانواده‌ باعظمت؛ تسبیحات حضرت زهرا؛ عمر کوتاه ولی بابرکت؛ خانه محقر عظمتی دارد که دیگر خانه ها ندارد.

استاد دانشگاه قم اظهار کرد:این خانه کوچک فاطمه سلام اللّه  و این افرادی که در آن خانه تربیت شدند بر حسب عدد چهار پنج نفر بودند اما در واقع تمام قدرت حق تعالی را تجلّی دادندو خدمت‌هایی کردند که ما را و شما را و همه بشر را به اعجاب در آورده است.

او تصریح کرد: زنی که در حجره‌ای کوچک و محقّر، انسان‌هایی تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آن سوی افلاک و از عالم ملک تا آن سوی ملکوت اعلی می‌درخشد، کم شخصیتی ندارد.

موسوی مطلق  بیان کرد:صلوات و سلام خداوند تعالی بر این حجره محقّر که جلوه گاه نور عظمت الهی و پرورشگاه زبدگان اولاد آدم است شما نیز اگر میخواهید عمر شما، نسل شما، مال شما و هر چه دارید با برکت شود آن را با  وجود با برکت صدیقه طاهره پیوند بزنید.

او در خصوص آثار پربرکت تسبیحات حضرت زهرا نیز اظهار کرد:ذکرهای این تسبیح از تیره بختی جلوگیری می‌کند؛ سبب دور شدن شیطان و دیگر جنیان ، سهل شدن امور ونیز باعث برکت در همه‌ امور و سبب تقویت روحیه معنوی انسان می شود.

برچسب ها: حضرت زهرا ، اجابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار