تمام کلانتری‌های کردستان به دوربین نظارتی مجهز شدند

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کردستان گفت: تمام کلانتری‌ها و تحت‌نظرگاه‌های انتظامی استان به دوربین نظارتی و پایش تصویری مجهز هستند.

سرهنگ فرامرز شاکری رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کردستان با بیان اینکه تمام کلانتری‌ها و تحت‌نظرگاه‌های انتظامی استان به دوربین نظارتی و پایش تصویری مجهز شده‌اند، اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اولویت اساسی پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کردستان، کیفی سازی ارائه خدمات انتظامی به شهروندان است، گفت: حتی تمام این مراکز و بازداشتگاه‌های استان به سیستم گرمایش از کف مجهز شده و تمام هدفمان ارتفای رضایت‌مندی مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان کردستان از ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان خبر داد و افزود: در راستای تکریم مراجعه‌کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، مراحل رسیدگی به پرونده‌ها به صورت پیامکی به شاکی و متهم اطلاع‌رسانی می‌شود و دیگر نیازی به مراجعات حضوری مداوم ندارد.

شاکری با اشاره به اینکه حفظ کرامت انسانی در اولویت نیروی انتظامی کردستان است، تصریح کرد: تمام همکارانم در مأموریت‌ها، کرامت مردم را حفظ کرده و خوشبختانه اعتماد دوسویه‌ای بین اقشار مختلف جامعه با پلیس استان وجود دارد که حفظ این شرایط منجر به ارتقای رضایتمندی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.