معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد تومان باید برای ساخت پل‌های مورد نیاز تهران خرج کنیم.

عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: ۶۶ پل تهران نیاز به مقاوم سازی لرزه‌ای دارند و این موضوع جز اولویت‌های اصلی معاونت است.

وی ادامه داد: مقاوم سازی پل‌ها شیب متفاوتی داشته است و در سال‌های ۹۰ و ۹۱ دولت برای نگهداری پل‌های تهران کمک کرده است، اما از سال ۹۱ تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

شعبانی گفت: ۳۰۰ هزار میلیارد تومان باید برای ساخت پل‌های مورد نیاز تهران خرج کنیم البته تمام ارکان شهرداری تهران باید برای نوسازی و بهسازی پل پای کار بیاند برای مثال آبیاری قطره‌ای فضای سبز در کنار یک پل منجر به از بین رفتن پل می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه نگهداری پل‌ها تنها بر عهده معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیست گفت‌: از سازمان زیباسازی تا سازمان بوستان‌ها همگی باید پای کار بیایند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پل حافظ و پل جمهوری گفت: مطالعاتی در رابطه با برداشتن این دو پل در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت کارخانه آسفالت گفت: در بسیاری از شهر‌های بزرگ دنیا کارخانه آسفالت داخل شهر قرار دارد و البته آلایندگی آن‌ها کم است استاندارد کارخانه جدید قطعاً خوب خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار