معتمدیان پاسخگویی به مطالبات مردمی را از مهمترین وظایف مدیران دانست و گفت: میزان و نحوه پاسخگویی مسئولین توسط مراجع بازرسی و نظارتی رصد می‌شود.

محمدصادق معتمدیان در حاشیه حضور در «سامد» (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) جهت پاسخگویی به مطالبات مردم، با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فرآیند برقراری ارتباط میان مردم و مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی تسهیل پیدا کرده و تسریع خواهد شد، اظهار کرد: زیر ساخت‌های لازم برای ارتباط گیری از طریق سامانه «سامد» فراهم شده و مردم می‌توانند در ساعات اداری ضمن تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مجموعه «سامد» مشکلات خود را بیان کنند.

استاندار تهران عنوان کرد: مدیران استانی، شهرستانی، فرمانداران و سایر مسئولین با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های پاسخگویی، باید پاسخگوی مردم باشند.

وی در خصوص مطالبات مطرح شده از سوی مردم در سامانه «سامد» گفت: بخشی از مشکلاتی که امروز مطرح شد مربوط به خدمات شهری، صدور پروانه‌های ساختمانی، کمیسیون ماده ۱۰۰ و سایر مطالبات مربوط به این حوزه بود، که به شهرداران مربوطه ارجاع و پیگیری خواهد شد.

معتمدیان افزود: مسائل مربوط به کمبود زیر ساخت‌ها در حوزه‌های شهری و روستایی هم از دیگر موارد مطرح شده بود، که ثبت شده و ضمن انعکاس به دستگاه‌های ذیربط، بررسی و سپس بر اساس اولویت‌ها نسبت به حل مسائل مردم اقدام خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان تهران، پاسخگویی به مطالبات مردمی را از مهمترین وظایف مدیران دانست و در خصوص پیگیری مشکلات مطرح شده از سوی مردم عنوان کرد: مشکلات و مطالبات مردمی چه از طریق سامانه «سامد»، چه دیدار‌های مردمی، برگزاری میز خدمت و حضور میان مردم به هر صورتی که باشد، باید پاسخ داده شود و مراجع بازرسی و نظارتی قطعاً میزان و نحوه پاسخگویی مسئولین را رصد می‌کنند.

استاندار تهران بیان کرد: اگر کوتاهی در پاسخ به مطالبات مردم و در عرصه خدمت‌رسانی صورت بگیرد، برخورد لازم و قانونی از طریق واحد‌های نظارتی انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش محمد صادق معتمدیان، استاندار تهران، امروز شنبه ۲۲ دی‌ماه در نخستین حضور خود در «سامد» (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)، پاسخگوی مطالبات مردم بود و به تماس‌های مردم استان پاسخ داد.

منبع: روابط عمومی استانداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار