معاون دادگستری کرمان از اجرای پر رنگ برنامه های ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان با اشاره به اینکه در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی قوه قضاییه، هر ساله برنامه‌های متعددی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجرایی می‌ شود، گفت: در سال جاری بر ارتقای کیفی برنامه‌های بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی تاکید ویژه‌ای انجام شده است.

محمدباقر اسلامی، فضاسازی محیطی به نحوی پررنگتر از سال‌های گذشته، اجرای ختم قرآن، ختم صلوات و اهدای خون را از جمله برنامه‌های دادگستری کرمان دانست.

او تصریح کرد: حضور اعضای شورای قضایی استان در مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری نشست تبیینی مکتب سردار سلیمانی در بیت الزهرا (س)، اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنها، برگزاری مسابقات عکس سلفی از فرزندان کارکنان درمزار سردار سلیمانی و برگزاری اردوی جهادی با همکاری بسیج از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دادگستری کل استان کرمان است.

او بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس در مجتمع‌های قضایی، برپایی موکب بزرگ دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه در مسیر گلزار شهدا، چاپ نشریه الکترونیکی فانوس، برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به سردار سلیمانی، هماهنگی و ارتباط با خانواده شهدا به ویژه خانواده شهدای تشییع و خانواده سردار شهید پورجعفری، برپایی نمایشگاه و فروشگاه حجاب و عفاف، برگزاری مشاوره رایگان حقوقی در دادگستری و اجرای پویش به حرکت حاج قاسم می‌بخشم از دیگر برنامه‌های قابل اجرای دادگستری استان کرمان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: امسال موضوع مشایعت ۳۰۰ شهید تازه تفحص شده مطرح است که ۱۱ شهید به کرمان وارد می‌شوند و ازاین رو دادگستری استان کرمان در قالب یک ستاد برنامه‌های استقبال، تشییع و وداع با این شهدا را پیگیری خواهد کرد.

اسلامی به اجرای مسابقات قرآن و عترت قوه قضاییه از سال ۹۲ تاکنون اشاره و تصریح کرد: به منظور برگزاری این مسابقات آمادگی لازم در استان کرمان وجود دارد و این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و کمتر از ۱۶ سال برگزار می‌شود.

او گفت: شرکت کنندگان مسابقات قرآنی قوه قضاییه در استان کرمان هر ساله نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است و پیش بینی می‌شود این مسابقات در سال جاری نیز با حضور گسترده همکاران قضایی و اداری برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.