درگذشت مادر شهید فرهاد مقیمی

مادر شهید والامقام فرهاد مقیمی از شهدای دفاع مقدس اراک دعوت حق را لبیک گفت.

حاجیه خانم «عذرا (کبری) سالمی» مادر شهید «فرهاد مقیمی» دار فانی را وداع گفت.

شهید «فرهاد مقیمی» فروردین ۱۳۳۹ در اراک به دنیا آمد و به عنوان بسیجی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب در عملیات والفجر ۱۰ بر اثر اصابت ترکش به کمر و پا مجروح و بر اثر همین مجروحیت شد که سرانجام در ۲۶ اسفند ۱۳۶۶ به خیل شهدای دفاع مقدس پیوست.

او از بسیجیان کارخانه واگن پارس اراک بود و علاوه بر حضور در عرصه بسیج از دوران نوجوانی به ورزش کشتی روی آورد و عنوان قهرمانی کشتی آزاد استان مرکزی را کسب کرد.

به همین مناسبت سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت جانسوز بانوی مجاهد پرور حاجیه خانم «عذرا (کبری) سالمی» مادر ارجمند شهید والامقام «فرهاد مقیمی» از شهدای عملیات والفجر ۱۰ و ورزشکار با اخلاق موجب تاثر و تالم گردید.

آن مادر بزرگوار و پاکدامن با اقتدا به خاتون دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در دامن پر مهر خود این گونه فرزند دلیر و قهرمانی را تربیت کرد که با رشادت و جانفشانی‌های خود به عنوان بسیجی گردان امام حسین (علیه السلام) از لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (علیه السلام) توانست در تاریخ مقاومت این ملت برای همیشه جاویدان بماند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه غم انگیز، به خانواده معزّز شهید و سایر بازماندگان، برای آن فقیده سعیده علو درجات و رحمت واسعه الهی و حشر باحضرت زهرا (س) و برای خانواده بزرگوار شهید عزیز و مردم ولایت مدار شهر اراک صبر و اجر وسعادت اخروی ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۴۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
خدا ایشون رو بیامرزه