فرماندار شهرستان خوسف در جلسه کارگروه اشتغال به ظرفیت های بی نظیر در حوزه اقتصادی و اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: خوسف ظرفیت های بی نظیری در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری دارد.

محمد علی ایمانی فرماندار شهرستان خوسف ظرفیت های اقتصادی خوسف را شامل صنایع ، معادن،کشاورزی و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری برشمرد و تصریح کرد : ازدیگر ظرفیت های این شهرستان نیروی انسانی است که می‌بایست به طور جد مورد توجه قرار گیرد و در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان خوسف ، به طرح های بسیار خوب دولت در زمینه توسعه اشتغال و نیز افزایش مهارت آموزی اشاره کرد که باید به عنوان یک فرصت بی بدیل از آنها نهایت بهره برداری صورت گیرد.

ایمانی با اشاره به اینکه اشتغال بدون مهارت پایدار نخواهد بود، گفت: مهارت آموزی و افزایش مهارت در حوزه اشتغال به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه قرار گیرد؛از این رو شورای مهارت آموزی شهرستان باید تشکیل و اقدامات مناسب در این رابطه به انجام برسد.

مقام عالی دولت در شهرستان ،خاطر نشان ساخت: تمهیدات بسیار مناسبی در حوزه اشتغال اختصاص پیدا کرده که می بایست از این تمهیدات برای توسعه و تقویت اشتغال موجود و افزایش اشتغال استفاده شود.

ایمانی با اشاره به اینکه طرح ها و پروژه های نیمه تمام در واقع معطل نگهداشتن ظرفیت های اقتصادی و اعتباری کشور است، گفت:مسئولین ذی ربط باید با یک روحیه جهادی و دلسوزانه این طرح ها را دنبال کرده و در جهت به بهره برداری رساندن آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند ، چراکه با این کار می توان بخش زیادی از مشکلات حوزه اشتغال را مرتفع کرد.

این گزارش حاکیست،در این جلسه مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.