امام جمعه نهبندان:

شهرک سنگ در نهبندان راه اندازی شود

امام جمعه شهرستان نهبندان گفت: برای ایجاد اشتغال در نهبندان نیازمند احداث شهرک سنگ هستیم.

حجت الاسلام خزاعی در خصوص مطالبات مردم شهرستان نهبندان از سفر دور دوم ریاست جمهوری به خراسان جنوبی گفت: سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی به ویژه برای مناطق دور افتاده و محروم خیرات و برکاتی داشته و خواهد داشت.

امام جمعه نهبندان با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهرستان نهنبدان در سال ۱۳۷۸، افزود: ایشان در این سفر فرمودند: «با آمدن به نهبندان می‌خواهم توجه مسئولان ره بالای کشوری و استانی را به این منطقه و مناطقی از این قبیل جلب نماییم». رهبری خواستار توجه دولتمردان به مناطق محروم هستند و ما نخستین خواسته ما این است که این فرمایش نصب العین باشد و طرح توسعه نهبندان کامل اجرا شود.

حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: تاکنون اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است و موضوع گازرسانی کار عظیمی بود و دورترین روستا‌های شهرستان از این نعمت برخوردار شدند.

امام جمعه نهبندان  با اشاره به حوزه اشتغال شهرستان، افزود: در این حوزه نیازمند توجه ویژه داریم، در بخش معادن مواد معدنی به صورت فله‌ای استخراج و به استان‌های دیگر صادر می‌شود در صورتی که تخریب جاده‌ها را شاهدیم لذا خواستار ایجاد شهرک سنگ در نهنبدان هستیم.

او  موضوع گذر راه آهن از نهبندان و آبرسانی از دریای عمان به استان و شهرستان را از دیگر مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: کم آبی در روستا‌های نهنبدان ملموس ست که توجه به این موارد امید به زندگی را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام  خزاعی تصریح کرد: در مناطق دور افتاده و مرزی دولت باید برای ماندگاری مردم سرمایه گذاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.