رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: همزمان با اجرای طرح زمستانی راهدارخانه‌های این شهرستان با ۱۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری تجهیز شدند.

رحمت نویدنیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: در قالب طرح راهداری زمستانی ۵۵ مأمور راهداری در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شدند و ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین نیز در اختیار این واحد‌ها قرار دارد؛ ضمن آنکه ۱۰ دستگاه نیز به عنوان پشتیبان در راهدارخانه مرکزی نگهداری می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهدارخانه در روستا‌های کیتکه و کله گاوی در محور مهاباد به سردشت، گردنه قره بلاغ در مسیر مهاباد – بوکان و راهدارخانه دارلک در مسیر مهاباد - ارومیه فعال شده است.

نویدنیا گفت: در بخش روستایی نیز دو راهدارخانه سیار در مسیر‌های روستا‌های آفان و سیاقول، کار برفروبی و بازگشایی محور‌های روستایی این شهرستان را بر عهده دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با اشاره به اینکه ۵ هزار تن ماسه و یکهزار و ۲۰۰ تن نمک برای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده است، افزود: از این مقدار نمک و ماسه، سه هزار تن در راهدارخانه مرکزی ذخیره و مابقی در بین راهدارخانه‌های این شهرستان برای استفاده در فصل زمستان تقسیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.