مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال حدود ۸.۵ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان جاده‌ای استان جا‌بجا شده است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این میزان کالا در قالب بالغ بر ۵۹۶ هزار سفر جابجا شده، گفت: در این مدت همچنین شاهد جابجایی افزون به ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار تن سیمان با انجام بالغ بر ۱۵۵ هزار سفر در استان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ۳۳ هزار و ۹۴۲ راننده در بخش حمل و نقل باری استان تا پایان آبان ماه سال جاری فعال هستند که ۲۰۰ نفر از این تعداد در آبان ماه امسال به جمع خانواده بزرگ رانندگان حمل و نقل باری افزوده شدند.

آرامون با اشاره بر ۳۸۸ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای طی ۸ ماهه گذشته، افزود: دو هزار و ۹۱۶ دستگاه ناوگان مسافری شامل ۵۵۱ دستگاه اتوبوس، ۹۸۴ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۳۸۱ دستگاه سواری، کار جابجایی مسافرین را تا پایان آبان ماه سال جاری بر عهده داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: بیش از ۳ میلیون و ۱۸۴ هزار مسافر در ۸ ماهه اول سال جاری از طریق ناوگان‌های مسافری در استان جابجا شدند که تعداد مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد نزدیک به ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.