مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن همه راه‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: با وجود بارش، تردد در همه محور‌های ارتباطی با سهولت در جریان است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راهداران در همه نقاط جاده‌ای آذربایجان غربی مستقر هستند و در صورت بروز مشکل برای رفع آن اقدام می‌کنند، ولی تاکنون هیچ مشکلی در خصوص تردد‌های جاده‌ای این استان ایجاد نشده است.

وی با اشاره به تداوم بارش در همه مناطق استان افزود: طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها، تردد روانی را در همه محور‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی با تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری با توجه به وضعیت جوی ادامه داد: البته رانندگان و افرادی که قصد مسافرت در جاده‌ها به ویژه مناطق کوهستانی و برف‌گیر را دارند باید ضمن همراه داشتن تجهیزات سفر در زمستان، رعایت نکات ایمنی را در دستور کار داشته باشند.

آرامون تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره خشک و اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک کن هنگام سفر‌های زمستانی بسیار با اهمیت است.

مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی با شماره تلفن ۱۴۱ آماده ارائه اطلاعات در خصوص وضعیت راه‌های استان به مردم بویژه مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.