سه کشتی گیر و دو مربی کردستانی به اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی تهران دعوت شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نونهالان کشور از ۱۷ آذر ماه به میزبانی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

حامد جولایی افزود: با اعلام فدراسیون کشتی اردوی تیم ملی کشتی نونهالان در رشته آزاد با حضور ۵۰ کشتی گیر از سراسر کشور طی روز‌های ۱۷ لغایت ۲۰ آذر ماه در سالن کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار خواهد شد.

او زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان را این گونه اعلام کرد: اولین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور با حضور ۵۵ کشتی گیر از روز ۲۲ آذر در سالن شهید ابراهیم هادی آغاز می‌شود و تا ۲۵ آذر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

 جولایی گفت: از سوی فدراسیون کشتی کشور کامیار شیخی و آرسام مولودی در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان ورزشکار و مصطفی شجیعی نیز در کسوت مربی به این مرحله از اردوی ملی پوشان نونهالان رشته کشتی آزاد دعوت شده اند.

همچنین در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نیز سانان معروفی در وزن ۷۵ کیلوگرم به عنوان ورزشکار و فواد نیک بین در کسوت مربی به نمایندگی از استان کردستان حضور پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.