فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۷۰۰ کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان خمینی شهر خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و منابع طبیعی مأموران گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مظنون و جهت بررسی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی از این خودرو کرده و موفق به کشف ۵۰۰ کیلو چوب و ۲۰۰ کیلو ذغال بلوط جنگلی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش چوب‌های قاچاق مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با مجرمان و سودجویانی که بدون درنظر گرفتن حقوق دیگران و منافع ملی اقدام به از بین بردن درختان و منابع طبیعی کشور می‌کنند برخورد خواهد کرد ضمن این که از شهروندان نیز می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.