فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ تن چوب بلوط قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کارگاه در اصفهان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: طرح برخورد با قاچاق کالا با هدف پیشگیری از قاچاق منابع طبیعی و ملی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۹ اصفهان در این خصوص از فعالیت مجرمانه فردی که اقدام به قاچاق چوب بلوط می‌کرد مطلع شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل نگهداری چوب‌های قاچاق اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه یک متهم را در این راستا دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از این محل مقدار ۱۰ تن چوب بلوط قاچاق کشف شد تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی چوب‌های قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی تاکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این رابطه موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.