دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار دانش آموز استان نیازمند توجه ویژه هستند تا تحت پوشش اقدامات گروه‌های جهادی از حمایت‌ها و خدمات خیرین آموزشی بهره‌مند شوند.

علی علی‌نژاد دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید براینکه بحث محرومیت زدایی یکی از ۷ محور اصلی قابل پیگیری در قالب این قرار گاه جهادی است، گفت: هرچند تعداد دانش آموزان نیازمند به دریافت خدمات آموزشی و حمایتی بیش از میزان یاد شده، ولی دانش آموزانی نیازمند توجه ویژه هستند که در قالب ۲۰۲۰ محله در کل کشور شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۹۰ محله محروم و حاشیه‌ای در این استان توسط وزارت آموزش و پرورش احصا شده که در حاشیه شهر‌های بزرگ واقع شده که ۵۰ درصد این مناطق در ارومیه واقع شده است.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه داشتن فضای آموزشی و کلاس‌های مقاوم در استان نیز نیازمند توجه مسئولان است، افزود: اینکه دانش آموزان مناطق محروم بتوانند آموزش کیفی داشته باشند بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در راستای پوشش برنامه‌های این قرارگاه گروه‌های جهادی بسیاری اعلام آمادگی کردند و هم اکنون همکاری‌های مطلوبی در زمینه کار‌های عمرانی، تعمیرات و آموزش را انجام می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.