فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، از آزادسازی بیش از هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سعید شعبان زاده فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیرو‌های در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

شعبان زاده بیان داشت: در راستای اجرای ماده ۳۸ آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی، ضمن هماهنگی با معاون دادستان و با حضور نماینده دادستان و با همکاری اجرائیات شهرداری و مامورین انتظامی هزار و ۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: روز گذشته یک مورد رفع تعرض فوری از اراضی ملی و جلوگیری از ادامه تعرض، به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع و به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال توسط نیرو‌های تحت نظر یگان حفاظت در شهرک عارف (لالو آباد) رفع تصرف شد و اراضی مورد تعرض به وضعیت سابق اعاده شده است.

سرهنگ شعبان زاده اضافه کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.

شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره تلفن گویای ١۶۵۶ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار