علی‌رغم تلاش زیاد جریانات معاند برای همراه‌کردن کامیون‌داران و اعتصاب در بنادر مهم کشور، اما فعالیت از بندر شهید رجایی همچون سابق در حال انجام است.

بندر شهید رجایی به‌عنوان قطب تجارت کشور شناخته می‌شود که از دیرباز تا کنون بخش قابل‌توجهی از صادرات و واردات کالاهای مختلف به کشور را انجام داده و نقش بسیار ویژه‌ای در اقتصاد کشور ایفا کرده است.

این بندر مهم و استراتژیک در زمان حاضر به‌عنوان یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری کشور نیز شناخته می‌شود و کشورهای مختلف از جمله روسیه، قزاقستان و چند کشور عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو خواهان سرمایه‌گذاری در این بندر مهم هستند.

اما با توجه به جایگاه ویژه این بندر در عرصه تجارت داخلی و خارجی، دشمنان ایران اسلامی همواره به‌دنبال ضربه زدن به این بندرگاه و از کار انداختن اقتصاد از جمله از طریق حملات سایبری و تحریم و... بوده‌اند و در جدیدترین اقدام نیز تلاش دارند با وارد آوردن هجمه‌های گسترده و تبلیغات بسیار زیاد کامیون‌داران را اجباراً به صف اعتصاب بکشانند تا فعالیت این بندر و حمل بار و کالاهای اساسی با مشکل مواجه شود.

دشمنان و ضدانقلاب با این کار به‌دنبال فلج کردن اقتصاد داخلی هستند و این مسئله را نشانه رفته‌اند، توطئه‌هایی که البته ناکام مانده است و کامیون‌داران همچنان در حال خدمت‌رسانی به مردم و اقتصاد کشور هستند و فعالیت شبانه‌روزی برای جابه‌جایی کالاها در سطح کشور تداوم دارد.

امروز به همین دلیل بازدیدی از بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم تا آخرین وضعیت حمل کالاها و حضور کامیونها را مورد بررسی قرار دهیم که حضور پرشمار کامیون‌ و تریلرها در این بندرگاه نشان می‌داد بار دیگر تیر دشمنان نظام و انقلاب به سنگ خورده است و صف کامیونها برای قرارگیری در نوبت بارگیری و تخلیه کالا تأییدکننده پروژه شکست‌خورده عوامل ضدانقلاب بود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
کسی اعتصاب نکرده یه مشت ارازل دارن کامیونها رو پنچر میکنن وتوی راهها به کامیونها سنگ پرت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باید عاملین فراخوان ها را ریشه کن کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
از شبکه جوان تقاضا دارم به عنوان یک راننده که درخدمت کشورم هستم و با جان و دل دارم کار میکنم چرا جلوی برخی ماموران راهنمایی و رانندگی را نمیگیرند که این همه به ناحق از راننده به ناحق باج میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
شیر مادرتون حلالتون.
قابل توجه قشر به اصطلاح دانشجو!! شما ادعای روشنفکری دارید ولی از رانندگان شریف این مملکت کمترید. اونها حاضر به خیانت به ملت خود نشدند ولی بعضی از شماها نون این مملکت را میخورید ولی برای بیگانه دم تکون میدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
راننده بیابان
از این چیزها نمیترسه.
با تالیور میزنن
می ترکونشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
مردم کار و زنگی دارن الاف که نیستن ااعتصاب کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
باید به مزدوران که قصد انجام خرابکاری در کار و معیشت مردم در هر سطوح حرفه و شغل رحم نکنید و در جا جانشان را بگیرید.نفس مزدور برای زندگی مردم سم مهلکی است و باید نفس شان را برید و به دست قضات با رافت ندهید.قضات با رحم کردن به اراذل و اوباش زندگی مردم را به مخاطره می اندازند.مامورین خودتان اعدام انقلابی کنید و به قوه قضائیه ندهید.شما مامورین زحمتکش با کلی مشقت و خطر این مزدوران را دستگیر میکنید و از آن طرف قوه قضائیه برایش جلسه برگزار میکنند و اینقدر محاکمه طولانی میشود که آخرش آزادش میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
نیروهای امنیتی سریعا کسانی را که با تیراندازی وپنچر کردن کامینها قصد ایجاد اختلال در ترددرانندگان زحمتکش کامیونها را دارند دستگیر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
ای از خدا بیخبرها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
راننده کامیون ها با بار ماشین وطن فروشان را له کنند