نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای اجرای پروژه فاز دوم فیبر نوری نهبندان و دستور مساعد وزیر ارتباطات در این خصوص خبر داد.

 نخعی گفت: پروژه فیبر نوری نهبندان یکی از مهمترین پروژه‌های زیرساختی شهرستان به شمار می‌رود که با توجه به خلائی که در زمینه ارتباطات در شهرستان احساس می‌شد اجرای این پروژه از ۲ سال گذشته در دستور پیگیری بوده است.

او افزود: به تازگی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستوری مبنی بر تسریع در روند اجرای این پروژه صادر کرده و به ادارات کل تابعه در استان ابلاغ شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: یکی از دلایل پایین بودن سرعت اینترنت در برخی از روستا‌ها و عدم نصب تجهیزات آنتن دهی مخصوصا در غرب شهرستان ضعف زیرساخت‌های ارتباطی بوده و در صورت اجرای این پروژه دیگر شاهد ارتباطات ضعیف مخابراتی در شهرستان نخواهیم بود و به نوعی اجرای این پروژه برای توسعه نهبندان بسیار ضروری است.

او به دیدار اخیر خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: در این دیدار دستورات مساعدی برای اجرای این طرح و افزایش پهنای باند سایت‌های اینترنت همراه صادر شد.

به گفته نخعی اجرای پروژه فیبر نوری از ماه های پایانی امسال آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.