معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اتمام بیمارستان بشرویه از مصویات سفر رئیس جمهوری است و باید تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

عباس زاده در جلسه تامین زیرساخت‌های بیمارستان بشرویه با اشاره به اینکه اتمام طرح بیمارستان بشرویه و خوسف از مصوبات سفر اول هیات دولت سیزدهم به خراسان جنوبی است، گفت: عملیات عمرانی ساختمان بیمارستان بشرویه در حال حاضر به اتمام رسیده و با توجه به نواقصی که در بخش زیرساخت‌ها وجود دارد، پیش بینی شود که تا دهه فجر آماده بهره برداری باشد.

او  با بیان اینکه هم اکنون این پروژه در مرحله محوطه سازی قرار دارد، افزود: مهمترین مسئله این بیمارستان تامین نیروی انسانی، اتمام محوطه سازی، راه اندازی شبکه فیبر نوری و ساخت راه دسترسی مردم به بیمارستان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: دفتر فنی استانداری جلسه‌ای را با مدیرکل ارتباطات استان برگزار و موضوع شبکه فیبر نوری بیمارستان بشرویه را حل و فصل خواهند کرد.

عباس زاده گفت: همچنین اداره راه و شهرسازی استان باید برای این بیمارستان یک راه کوتاه مدت برای دسترسی عموم مردم به طور موقت و یک راه بلند مدت برای سایت نهضت ملی مسکن بشرویه که بیمارستان جدیداحداث هم در آنجا قرار دارد، پیش بینی کند.

او اظهار کرد: همچنین مشاور طرح نهضت ملی مسکن در بشرویه باید پیش بینی واگذاری ۸ تا ۱۰ هکتار زمین برای توسعه بیمارستان در حال ساخت بشرویه را داشته باشند تا در آینده بیمارستان در طرح توسعه با مشکل کمبود زمین مواجه نشود.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.