مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از فروش بیش از ۵ میلیارد تومان صنایع دستی در پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در بیرجند خبر داد.

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در آیین اختتامیه پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: این نمایشگاه از ۷ تا ۱۱ آذر به مدت پنج روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در استان دایر بود و در این نمایشگاه بیش از ۵ میلیارد تومان صنایع دستی فروش رفت.

او افزود: این نمایشگاه دارای ۲۰۸ غرفه بود که ۱۵۴ غرفه به فروش و عرضه صنایع دستی، ۳۴ غرفه مربوط به دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی، ۹ غرفه برای شهر‌ها و روستا‌های ملی و جهانی سطح کشور و ۱۱ غرفه به حوزه گردشگری اختصاص یافته بود.


بیشتر بخوانید


شاهوردی با بیان اینکه صنعتگران و هنرمندان ۲۶ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بیرجند حضور داشتند، تصریح کرد: صنعتگران محصولات صنایع دستی در گروه‌هایی از جمله منسوجات سنتی، بافته‌های داری و غیرداری، سنگی، چوبی و حصیری، آبگینه، صنایع دریایی، فلزی، رودوزی‌های سنتی، محصولات دستی چرمی و سفال و سرامیک در نمایشگاه صنایع دستی عرضه کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به استقبال خوب مردم و رضایت غرفه داران گفت: در تلاشیم در آینده این نمایشگاه را با تعداد صنعتگران بیشتر برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.