به مناسبت هفتم آذر ماه و روز نیروی دریایی فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم رشت با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد.

نماینده  ولی فقیه در گیلان در این دیدار با تبریک روز نیروی دریایی گفت: نیرو‌های مسلح ما بعد از دفاع مقدس وارد کارزار جدیدی در عرصه اجتماع و جامعه ایرانی شدند و آن ورود به عرصه سازندگی بود.
آیت الله رسول فلاحتی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز وارد معادله جدیدی شده است و باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه‌ی دریا به خوبی در جهت افزایش توان دفاعی خود استفاده کند.
وی گفت: استفاده از فناوری‌های روز و نوسازی ناوگان نیروی دریایی در کنار بکارگیری جوانانی با صاحب ایده و خلاقیت باید مد نظر فرماندهان نیروی دریایی قرار بگیرد.
فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم رشت هم در این دیدار گفت: نوسازی و بازسازی ناوگان نیروی دریایی به دست متخصصان داخلی و با دانش بومی در حال انجام است و نیروی دریایی در حوزه‌های مخالف به خودکفایی رسیده است.
ناخدا یکم منصور لشنی در ادامه افزود: نیروی دریایی امروز ما با نیروی دریایی ۴۰ سال گذشته بسیار فرق کرده و به فرموده رهبری اگر قرار باشد امروز عملیات مروارید مجددا انجام بشود نیروی دریای امروز ما به مراتب سربلند‌تر از نیروی دریایی سال ۵۹ خودش را نشان خواهد داد.
رییس عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی باقر العلوم نداجا هم گفت: جوانانی پرشور و پر استعداد در این مرکز در حال آموزش هستند و ما به عنوان متصدیان دینی و فرهنگی با پیروی از مسئله جهاد تبیین، دستاورد‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران را برای آن‌ها بازگو می‌کنیم.
حجت الاسلام علی محمد حسن زاده افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نیروی دریایی هم در مباحث عقیدتی و هم در بخش معیشتی گام‌های مهمی برای نیرو‌های خود برداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.