مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در مرحله اول دوره حدود ۶۰۰ متقاضی در این دوره‌ها ثبت نام کردند که بعد از برگزاری آزمون حدود ۲۲۵ نفر پذیرفته و آماده حضور در دوره‌های نفت و گاز هستند.

عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : دوره‌های آموزشی پروژه‌های نفت و گاز استان در حرفه‌های جوشکاری برق، جوشکاری آرگون، جوشکاری آلیاژ‌های آهنی و غیرآهنی و برق کار صنعتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان پس از پایان دوره و کسب گواهینامه مهارت، بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های وزارت نفت، در این پروژه‌ها جذب و مشغول به کار خواهند شد گفت: سهیمه استان ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی کار ماهر مورد نیاز پروژه‌های نفت و گاز در بازه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال است.

اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بر اساس تفاهم نامه سه جانبه کشوری مابین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه، ثبت نام از متقاضیان دوره‌های آموزشی مورد نیاز پروژه‌های نفت و گاز استان را با هدف تربیت ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی کار ماهر مورد نیاز در بازه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال را آغاز کرده است.

نوری با بیان اینکه فقط نیرو‌های بومی استان مشمول این طرح خواهند شد گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه maharat-kr.ir که از فروردین ماه رونمایی شد در این دوره‌ها شرکت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.