مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : پروژه گازرسانی به ۱۸۷ روستا با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان در دست اقدام است و تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۹۶ درصد از جمعیت شهری و ۸۶ درصد از جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت : ۲۹۶۰ واحد تولیدی گازدار شده‌اند و گازرسانی به تمام روستا‌های مرزی در حال اجرا است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد: پروژه گازرسانی به ۱۸۷ روستا با اعتبار ۶۶۰ میلیارد تومان در دست اقدام است و تا پایان سال ۱۴۰۲ تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی از آغاز پایش مصرف گاز در ادارات با هدف همکاری و هماهنگی جهت آموزش و اجرای مطلوب کنترل و نظارت بر مصرف گاز توسط تیم‌های امدادی خبرداد و گفت: این طرح تا نیمه اسفند امسال ادامه دارد.

حسینی عنوان کرد: ادارات و سازمان‌هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل مدیریت مصرف گاز بی‌تفاوت باشند در نوبت اول اخطار کتبی دریافت کرده و در صورت تکرار موضوع به مراجع قضایی اطلاع و مطابق مقررات مربوط نسبت به قطع جریان گاز مجموعه آنان اقدام خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه دمای رفاه را ۱۸ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: واحد‌های اداری باید نسبت به رعایت این موضوع اهتمام داشته باشند تا بتوان فصل سرما را بدون چالش سپری کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.