آیت الله نوری همدانی:

باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند

آیت الله نوری همدانی بر ضرورت تلاش مسئولان برای سر و سامان دادن به شرایط اقتصادی مردم تاکید کرد.

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم تصریح کرد: باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند؛ بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند، اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به زحمات فق‌ها برای نگهداری اسلام به عنوان نمونه از شهید اول و شهید ثانی نام برد و گفت: امروز رهبری با همه مشکلات می‌خواهد انقلاب را حفظ کند و وظیفه ما حمایت از ایشان است ما سختی و مشکلات مردم را درک می‌کنیم و می‌دانیم که مردم اصل انقلاب و نظام را قبول دارند، ولی از مسئولان توقع رسیدگی دارند مشکلاتشان حل شود.

او گفت:امروز نباید کسی مردم را نا امید کند امروز هر کسی چه مسئول و چه غیر مسئول با عملکرد خود موجب نارضایتی مردم از انقلاب و نظام شود گناه مرتکب شده باید مسئولان با حفظ وحدت و خدمت به مردم آینده خوبی برای ملت درست کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
تورم فقر گرانی نبود نظارت بر قیمت ها کیفیت پایین اجناس کیفیت پایین موادخوراکی کدخدا سبب بیماری و هزینه های درمان می شود و بار مالی دولت راهم افزایش می دهد.مهم ترین مساله گرانی بیش از حد و افزایش تصاعدی قیمت‌ها می باشد.شاخص های بهداشتی هم افت و نزول کرده و پایین آمده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۹ آذر ۱۴۰۱
حاجی همین خود شما بارها گفتید اما تغییری در سفره مردم مشاهده نشد
آخرین اخبار