مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دزفول گفت: مهمترین وظیفه‌ی دانش آموز بسیجی یادگیری علم و دانش است چرا که امروزه فرا گرفتن دانش و جهاد در سنگر علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمد حسین زاده با اشاره به ضرورت جهاد علمی دانش آموزان میگوید: روز گذشته ۳۵۰ دانش آموز بسیجی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان دزفول شرکت کردند و باید بگویم هدف از اجرای این برنامه‌ها نشر فرهنگ و تفکر بسیجی در بین نوجوانان است چرا که این امر پیشرفت و اقتدار جامعه را به دنبال دارد.

او گفت: ایران با وجود تحریم‌ها نیز توانسته در پرتاب موشک به موفقیت دست یابد، امروز اگر ایران جزو کشور‌هایی است که انرژی هسته‌ای دارد به دلیل داشتن فرزندان با ایمان و جهادی است که با روحیه‌ی بسیجی پای کار آمده و توانستند این اتفاق بزرگ را رقم بزنند.

به گفته‌ی مسئول بسیج دانش آموزی دزفول نمونه‌ی بارز روحیه بسیجی را که امروزه نیز در بین جوانان ما به فروانی یافت میشود را میتوان در هشت سال دفاع مقدس شناخت، زیرا با وجودی که آن روز‌ها کشور سر و سامانی نداشت، اما جوانان و نوجوانان غیور برای دفاع از جان هم وطنان خود و پشتیبانی از ولایت فقیه وارد میدان نبرد شدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به چنگ دشمن بیفتد.

حسین زاده مهمترین عامل سربلندی ایران در هشت سال دفاع مقدس را ایمان به خداوند و روحیه جهادی جوانان دانست و گفت: هر جا ما با خدا بودیم و خدا را یاری کرده ایم خدا نیز ما را یاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.