نماینده ولی فقیه در مازندران هدف دشمن در فتنه‌ها را رعب و وحشت مردم دانست.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به سرمایه گذاری دشمن برای آسیب به امنیت داخلی کشور، گفت: هدف دشمن در فتنه‌ها رعب و وحشت مردم است در حالی که مردم ما هیچ وقت برابر فتنه گری‌ها هراسی ندارند.

او افزود:اتفاقات اخیر ناشی از شکست دشمن برای رویارویی در عصره‌های مختلف و تمسک به سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به ناتوانی دشمنان در مقابله با آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمن با ناتوان دیدن خود در ابعاد معرفتی و بصیرتی، به بعد سیاسی نظام اسلامی متمرکز شده است تا با حمله به مبانی سیاسی توطئه خود برای به زانو درآوردن نظام عملی کند.

او افزود: حضرت امام راحل باطل السحر‌های زیادی را از جمله حضور مردم و بسیج خلق کرد و بسیج باطل السحر تمامی فتنه‌ها خواهد بود و آشوبگران و فتنه گران بدانند اگر بسیج وارد شود، بساط فتنه گران و آشوب‌ها جمع می‌شود.

آیت‌الله محمدی لائینی مردم ایران را باطل السحر برشمرد و گفت: این که با بصیرت اغتشاشگران را مأیوس کردند جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از نیرو‌های امنیتی، بسیج، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج)، افزود: فتنه گران همانند ساحران تلاش دارند سحر‌های خود را به میدان آوردند و فتنه‌های اخیر نوعی جنگ جهانی ترکیبی است و بیش از یک میلیون فراخوان تجمع در فضای مجازی منتشر شده است و تلاش می‌کنند تا نظام مقتدر اسلامی را که به ایمان مردم متکی است از پای درآورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
بنظر میرسد دولت و مجلس در مورد تورم هدف خود را بر سر رایانه مشغول نمودند و با توجیه نادرست اگر کالا یا ارز سوخت و...در ایران ارزان باشد قاچاق میشود و مبلغ نقدی رایانه یکی از منبع تورم و گرانی میباشد و.. باید بجای آزاد سازی جلوی قاچاق و... گرفته و کنترل نماید با رایانه نمی شود کاملا جلوی فقر را گرفت اگر قرار رایانه بگیرند همه ملت ایران بگیرند و بر اساس درآمد از آنها مالیات گرفته شود مگر میشود در بین مردم ایران تبعیض باشد