مشکلات ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی رشت امروز در بازدید رئیس کل دادگستری گیلان بررسی و رسیدگی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان امروز به همراه مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان و بخش سنگر از ۲ واحد تولیدی «پارس موکت» و «فیبر وینا» در شهر صنعتی رشت بازدید کرد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این بازدید گفت: این واحد‌های تولیدی دارای مشکلاتی، چون تأمین مواد اولیه و اعتبارات سرمایه در گردش هستند.

او افزود: طی مکاتباتی که با مرجع تأمین کننده مواد اولیه صورت گرفته قرار است مواد اولیه آنان به زودی تأمین شود و حسب دستور ریاست کل دادگستری استان برای تأمین اعتبار سرمایه در گردش نیز قرار است به زودی نشستی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تشکیل شود تا تسهیلات بانکی مناسبی به آنان اختصاص یابد.

به گفته معاون دادگستری گیلان، این ۲ واحد تولیدی دارای مشکلات زیست محیطی نیز بوده اند و به دلیل پساب و فاضلاب این شرکت‌ها و به شکایت سازمان محیط زیست برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده است.

مشکلات ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی رشت بررسی شد

آقایی گفت: پس از تذکراتی که توسط دادستانی به این شرکت‌ها داده شد و در طی فرایند رسیدگی پرونده، هر ۲ واحد اقدام به ساخت تصفیه خانه کردند که اکنون تکمیل شده و در مرحله بهره برداری است.

مشکلات ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی رشت بررسی شد

او تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری گیلان مقرر شد شعبه حل اختلاف ویژه صنعت جهت حل مشکلات بخش‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی رشت تأسیس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.