نویسنده کتاب ساکنان کوی عشق گفت: این کتاب با هدف تدوین خاطرات کارکنان جانبازان، ایثار گران و آزادگان بانک مسکن گیلان ویرایش و چاپ شد.

محمدرضا بینش برهمند نویسنده این کتاب در این آیین گفت: این کتاب به خاطرات کارکنان جانبازان، ایثار گران و آزادگان بانک مسکن گیلان پرداخته شد.
نویسنده کتاب بینش برهمند افزود: گردآوری خاطرات این کتاب یک سال و نیم طول کشید.
غلامرضا علی پور، رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان هم دراین آیین به جانفشانی‌های ایثارگری شهدا و جانبازان اشاره کردو گفت: جوانان گیلانی حضور پر رنگ و پر جوشی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.
رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان با اشاره به شخصیت‌های اخلاقی و رفتاری شهدا و جانبازان در جبهه گفت: در آن دوران هیچ کس بخاطر مقام، رتبه و سمت راهی جبهه جنگ نشدبلکه همه افکار و رفتار‌ها و حتی رمز عملیات‌های نیز مقدس بود.
ملک علی پور به نقش بسیج در بحران‌ها پرداخت و افزود: از شکل گیری بسیج تا کنون بسیج حضور ارزشمند تاثیر گذاری در رفع بحران‌ها داشته در بحران کرونا ویروس نیز بسیج همواره در کنار کادر درمان بود.
رئیس کنگره هشت هزار شهید گیلان به توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: هرآنچه عامل پیشرفت باشد مورد هدف دشمنان قرار دارد.
وی علت اصلی کینه دشمنان علیه نظام اسامی را، وجودایران قوی دانست و گفت: هدف اغتشاشات اخیر نیز تضعیف ایران بود و در این توطئه‌ها دشمنان می‌خواستند هر آنچه اراده کنند بدان دست یابند.

محمدرضا بینش برهمند نویسنده کتاب

ملک علی پوربا تاکید بر اینکه بسیج در هر عرصه‌ای طنین انداز شود همیشه موفق است افزود: اکنون دشمنان با ایران قوی روبه رو هستند و هیچ گاه دشمنان اسلام و نظام نمی‌توانند بر ما مسلط شوند.

برچسب ها: ایثارگران ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.