شهردار شهرکرد اظهار داشت: باور‌ها و آداب و رسوم مردم آن شهر، هویت فرهنگی یک شهر را می‌سازد.

محمدحسین واحدیان در دیدار با امام جمعه موقت شهرکرد و جمعی از روحانیون گفت: مدیریت شهری نه تنها در زمینه فرهنگی بلکه در تمام بخش‌ها آمادگی لازم برای همکاری با تمام دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهر دارد، چراکه شهرداری شهرکرد پیشرو در برنامه‌ریزی شهری است.

وی با بیان اینکه هر شهری با هویت فرهنگی‌اش شناخته می‌شود، اظهار داشت: آنچه هویت فرهنگی یک شهر را می‌سازد، باور‌ها و آداب و رسوم مردم آن شهر است که از گذشتگان برجای مانده است.

واحدیان افزود: شهرکرد به عنوان مرکز استان باید در حوزه‌های مختلف شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و آموزشی حرفی برای گفتن داشته باشد.


بیشتر بخوانید


وی، وظیفه مجموعه شهرداری و دیگر مسئولان را جلوگیری از ایجاد شکاف بین حوزه مدیریت شهری و مردم بیان کرد و ادامه داد: لازم است با شفاف‌سازی و برقراری ارتباط با شهروندان فاصله‌های ایجاد شده را کاهش داد.

واحدیان گفت: نقش شهروندان و مشارکت آنان در تدوین برنامه‌های شهری وظیفه اصلی مدیریت شهری است و باید سرلوحه کار‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه‌گذار جهت توسعه شهر، گفت: دیدگاه شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها جذب سرمایه‌گذار است و طرح‌های سرمایه‌گذاری باید به منظور توسعه شهر مدنظر قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار