شهردار شهرکرد گفت: مدیران شهرداری از موازی‌کاری و هم‌پوشانی در انجام کار‌ها جلوگیری کنند.

محمدحسین واحدیان در اولین جلسه شورای مدیران شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری در جبهه مقدم ارائه خدمت به شهروندان قرار دارد، اظهار داشت: عدم پاسخگویی به ارباب رجوع و بلاتکلیفی باعث ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شود بنابراین پاسخگویی به موقع، قانونی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار مدیران شهرداری قرار گیرد.

شهردار شهرکرد افزود: تمام مدیران شهرداری و سازمان‌ها باید بر وظایف خود مسلط باشند و از موازی‌کاری و هم‌پوشانی در انجام کار‌ها جلوگیری کنند تا بازدهی حداکثری داشته باشیم.

وی با اشاره به ایجاد نظم و انضباط در ساختار اداری اضافه کرد: تمام کارکنان در وصول مطالبات و درآمد‌های شهرداری سهیم هستند و باید مسائل مربوط به درآمد را مدنظر قرار دهند.


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: برای انجام کارها، هر سازمان علاوه‌بر مستقل بودن باید برنامه داشته باشد و برنامه‌ها را به صورت منسجم پیگیری کند تا مشکلات حل و فصل شوند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه هر سازمان باید جوابگوی درآمد و هزینه‌های خود در زمینه‌های مختلف باشد، گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ باید به صورت شفاف و روشن برای هر قسمت مشخص و هر سازمان اقتدار و قدرت اجرایی در این زمینه داشته باشد.

وی تاکید کرد: اگر مناطق و سازمان‌ها در زمینه‌های مختلف دارای استقلال باشند به صورت مطلوب دیده می‌شوند و توزیع بودجه به صورت عادلانه و شفاف بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

واحدیان ادامه داد: آمار و اطلاعات در حوزه‌های مختلف شهری بروز و برای آموزش برنامه‌ریزی و مباحث فرهنگی مدنظر قرار گیرد.
وی اظهار داشت: برای ساختار و توسعه شهری، انجام کار‌های عمرانی نیاز است، اما با انجام کار‌های کوچک و زیباسازی شهری می‌توان رضایت عمومی را به دست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار