در لیگ دو فوتبال ایران، تیم شهیدقندی یزد از ساعت۱۴ فردا به مصاف آریوبام اسلامشهر می‌رود.

در لیگ دو فوتبال ایران، تیم شهیدقندی یزد از ساعت۱۴ فردا به مصاف آریوبام اسلامشهر می‌رود.

بخش اول
واپسین روز‌های تابستان است و تیم شهیدقندی در اردوی تهران خودش را برای لیگ دو آماده می‌کند؛ در این اردوی آماده‌سازی تیم شهیدقندی به مصاف قهرمان فصل گذشته لیگ سه، یعنی آریوبام اسلامشهری رفته که برای حضور در فصل اولش در لیگ دو هزینه خوبی کرده و بازیکنان لیگ دوباز زیادی را پیراهن قرمزش را پوشانده است.

 

حریف بعدی شهیدقندی؛ نامی خاص با نتایجی خاص‌تر!

شهیدقندی، اما برای بازی دوستانه با آریو، به جوانانش بها می‌دهد؛ از علیرضا یوسفی در درون دروازه تا رضا موسوی در پیکان خط حمله… در انتهای این دیدار شهیدقندی با بازی حساب شده ۲-۱ آریو را شکست داد تا تنها برد خود را در اردوی پیش فصل به دست آورد.

بخش دوم
ظهر روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه فرا رسید تا مدیران ارشد تیم‌های لیگ دویی در سالن آمفی تئاتر هتل المپیک تهران دور هم جمع شوند و با قرعه‌کشی رقبای خود را در لیگ دو بشناسند؛ به قرعه شهیدقندی، قرعه شانس گفته می‌شد…چراکه همان حریف چند روز پیش یزدیها، آریوبام به اعتقاد بسیاری ضعیف، در گروه قندی قرار گرفت اما…

حریف بعدی شهیدقندی؛ نامی خاص با نتایجی خاص‌تر!

بخش سوم

اما در روز‌هایی که شهیدقندی با نتایج خوبش نگاه هوادارانش را به رقبایی جز ماهشهر، نوشهر، داماش و گچسارانی که در تعقیب تیم محبوبشان هستند، جلب نمی‌کند، یک تیم در سایه نتایج فوق العاده‌ای گرفته و آن تیم، همان رقیب ساده دیروز و سرسخت امروز است؛ آریوبام اسلامشهر!

آن‌ها که از دید هیچکس شانسی برای کسب امتیاز در سه بازی سخت نخستشان نداشتند، ابتدا با خوش شانسی و آماده نشدن مدارک شهرداری بندرعباس، ۳-۰ برنده شدند و سپس داماش مدعی را در خانه متوقف کردند، اما مقابل نفت و گاز گچساران باختند؛ کسب چهار امتیاز از سه بازی برای آریو فوق العاده بود!

حریف بعدی شهیدقندی؛ نامی خاص با نتایجی خاص‌تر!

اما داستان تیم آریو از هفته چهارم لیگ دو جذاب می‌شود؛ جایی که نه تنها از سوت شروع هفته چهارم تا سوت پایان هفته هفتم گلی را دریافت نکرده بلکه از ۴ بازی بعدی خود، ۸ امتیاز گرفته است تا به جایگاه ششم جدول و پشت سر همه مدعیان جای بگیرد.

تیم آریوبام که در این فصل هنوز باختی را در خارج از خانه متحمل نشده و در مجموع سه مسابقه خارج از خانه تنها یک گل خورده و ۵ امتیاز کسب کرده است و این یعنی برای بازی فردا به اسم ناآشنای رقیب قندی توجه نکنید!

حریف بعدی شهیدقندی؛ نامی خاص با نتایجی خاص‌تر!

بازی که در هفته هشتم بین تیم‌های شهیدقندی و آریوبام برگزار می‌شود به طور حتم دیدار زیبایی می‌شود؛ برای اثبات این ادعا کافی است یک بار دیگر توضیحات آریو را بخوانید و به تیم زهردار شهیدقندی فکر کنید که در تمام بازی‌های خانگی خود به گونه‌ی بازی کرده که هیچ تیمی آرزوی دیدار مجدد با این تیم در شهیدنصیری یزد را ندارد؛ حتی اگر آن تیم، تیم آریوبام باشد که در دیدار‌های خارج از خانه استادانه امتیاز می‌گیرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
عالی